úterý 14. února 2017

Visačková inspirace na Valentýna:-)

Valentýna nemusím, ale tématiku lásky, srdíček, červené, růžové, svatební a celkově téma zamilovanosti... tak tu mám ráda:-)).

Jako první tu mám dárkovou obálku na cokoli, ano...i na peníze:-). Srdce jsem si vystřihla či vysekala z čtvrtek kolekce  Holmes in Love. Samotná obálka je ze čtvrtky Card Games, byla už poslední a já si jí ukořistila pro sebe:). Tyhle čtvrtky byly od Carta Bella, vyhovovaly mi hlavně kvůli své gramáži a pak struktuře. U těžších čtvrtek se mi při vyřezávání dárkových kartiček či obálek stává, že mi čtvrtky v přehybech popraskají a konkrétně tyto čtvrtky to nedělaly, což mi ušetřilo spoustu nervů a zbytečné práce!
Dozdobeno černou papírovou krajkou a černými kamínky.



Další tu mám visačky, které jsem si pomocí Stainů a Distress inkoustů vyčarovala podle sebe. 

Tahle visačka se mi líbí asi nejvíc, možná i svou jednoduchostí a také protože miluji tuhle barevnou kombinaci:-)). Jo, žluto-modro-zelená...místy až azurová.
Dozdobila jsem výseky vloček z bílé ColorCore čtvrtky, ta má krásnou jakoby látkovou strukturu, dále kamínky, washi páskami a razítkem od KETY. Ten text je prostě perfektní! Kartička s mou oblíbenou tématikou Prahy a Pražského Orloje na filmovém pásku.


Na této visačce jsem použila na layout, kromě Distress inkoustů a Stainů,  razítko od Aladine, mé oblíbené, černo-bílou proužkatou washi pásku, červenou stužku, bílý výsek křídel, známky a nesmí chybět má oblíbená sešívačka papíru. Má to dvě výhody - zaprvé to drží jako přibité!:)) a za druhé to je další ozdobný prvek. 
Jako lepidlo používám Glossy Accents, dle mého názoru nejlepší lepidlo na scrap!, /dá se použít i jako lak nebo místo zalití čehokoli do brože - pokud se nechcete patlat s pryskyřicí/ a pak gelové lepící tečky, nejvíce se mi osvědčily, jsou čiré a nejsou tedy vidět, mají necelý milimetr na výšku, takže lehounce pozvednou odzobu. Když chci 3D efekt, používám klasiku - 3D pěnové polštářky.

O lepidlech bych mohla básnit ještě hodně dlouho, prošla jsem si i zkušenostmi, kdy některá letěla i přímo do koše!, protože k čemu je vám lepidlo, které nelepí?!

Srdíčko na visačce drží pouze za pomocí špendlíku s perleťovým srdcem, které jsem probodla visačkou, docela se mi to líbí:-). Výseky z překližky mají tu výhodu, že jsou měkké a tak se s nimi dá všelijak pracovat:).


Poslední visačka - tak ta mi dlouho ležela jakoby zapomenutá v šuplíku. Layout opět za pomocí Distress inkoustů a oranžového Stainu. Dozdobeno washi páskami, můj oblíbený filmový pásek a noty. Často používám přízi, miluju tento petrolojový odstín. Dále dodekorováno knoflíčkem, papírovou květinou z kolekce Engraver od Prima Marketing - má na sobě třpytky a díky tomu nepůsobí tak smutně:-). 
Ty šipky jsem získala výměnou - už si bohužel nepamatuji od koho - na scrap srazu, jen je sejmete a zrovna nalepíte, takže to bylo rychlé a efektní! Výsek od wicinanky a bílý papírový výsek lístků. Tahle raznice mi ještě chybí, líbí se mi, jak jsou ty lístky prořízlé. Tu si ještě seženu:)).


Kdo jste dočetl až sem, děkuji za pozornost. Snad se vám v mé společnosti líbilo.

Visačky jsou naživo více barevné, bohužel se mi tak úplně nedaří v tuhle roční dobu mít lepší foto:-(.

Užijte si dnešní den, 
glamourka.

Žádné komentáře:

Okomentovat