středa 25. února 2015

SPOLU... scrapbooková stránka

Ze všeho nejraději tvořím scrapbookové stránky 30x30cm. Papír tohoto rozměru mi dává dostatečný prostor pro moji kreativitu. Ráda ve svých projektech trhám, šiju, barvím a dodávám dílu patinu a starobylý vzhled. V neposlední řadě ráda zdobím. 

Dnes vám chci představit stránku, k jejíž tvorbě jsem použila hlavně krycí šablony a za pomoci inkoustů a různých medií jsem stránku dozdobila.


Na tuto stránku byl použit následující materiál a pomůcky:

kartonový nápis zn. KETA
stuha
výsekové šablony
raznice ve tvaru kruhu
papírová rozeta 
tenký kožený provázek
barevné papíry z kolekce Winter is comming a Gaj Oliwny
nůžky 
lepidlo

Nejdříve jsem si oblendila stránku, která poslouží jako podklad, tím vystoupil motiv motýla. Vrchní stránku jsem zastřihla a dozdobila přes šablony postupně inkousty, gessem a embosovací pastou. Vše je potřeba nechat důkladně zaschnout, každé médium potřebuje jinou dobu. Uprostřed jsem stránku roztrhla zhruba do poloviny, stočila okraje, nablendila a  prošila koženým provázkem. Naaranžovala jsem fotografii, doplnila washi páskami, stuhou, výseky a květy. Vše jsem důkladně připevnila lepidlem a oboustrannou páskou.

Nyní několik detailních pohledů na stránku. 
Zde detail zdobení pomocí plastových šablon, jako medium jsem použila bílé Gesso a průhlednou embosovací pastu. Na fotografii nejlépe vynikne při umělém osvětlení. Dále jsem přes šablony papír blendila za pomocí Distress Ink.





Snad jsem vás trochu inspirovala...
Krásné tvoření přeji,

One and Only

Žádné komentáře:

Okomentovat