úterý 6. května 2014

Svatební kniha a la creme!

Nene, nevdávám se já :)
V dubnu jsem dostala zakázku na svatební knihu, zadání v podstatě znělo, něco jednoduššího- barvy krémová, bílá a zelená, se jmény a datem svatby.

Hnedka mi bylo jasné, že využiji nádherné papíry UHK Gallery a tak jsem vybrala z kolekce Mushrooms papír Portabella, který má krásný jemný motiv, na svatbu jako dělaný.

Celý deník je dělaný ručně, od nařezání desek, přes potažení, ozdobení, nařezání vnitřních listů a svázání.
Jsem ráda, že jsem konečně v tomto samostatná a díky Zutteru si vše vážu sama :)


Na dozdobení jsem použila jen stuhu, zbytek krajky, vyřezané oválky na Big shotu, na které jsem umístila razítko novomanželů a navrstvila pomocí 3d lepících polštářků. Následně jsem je potřela glossy, aby byly pevnější a hezčí :)
Písmenka jsem vyřezávala a lepila po jednom a řeknu Vám, že to byla pěkná piplačka :)


A co vy? Měli jste na svatbě svatební knihu hostů? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat