neděle 9. února 2014

Další setkání v pražských Satalicích....

Před nějakým časem mi Gabreta poslala pozvánku na další Satalický grupáč (proč grupáč, dočtete se dále:)), neboli setkání scrapařek v Praze, které se bude konat 11.-13. dubna ve Sport areálu Satalice.

     ..... a tak mi to nedalo a připomnělo mi to, že mám z loňského roku ještě jeden restík a tím je reportáž z minulého setkání, tak jsem si sedla, potrápila své mozkové závity a zavzpomínala na to, jak skvělé to vlastně v loni bylo:

......Já vím, že už je to passé a jsem NAPROSTO poslední, kdo píše reportáž, ale nedá mi to, abych nezavzpomínala na velmi příjemně strávený poslední dubnový víkend v Praze Satalicích, kde Gabreta s Isobelkou pořádaly scrapbookový sraz.

Byla jsem moc ráda, když jsem pár dní před začátkem kurzu zjistila, že se na poslední chvíli uvolnilo jedno místečko a já mohu jet také!!!

Byla jsem moc nadšená, protože jsem jela z Lomnice s třemi dalšími scrapařkami, myslím, že to je docela rarita, aby se z takového malého městečka sešly hned 4 scrapařky!

V pátek odpoledne mne vyzvedla Šárka a pomohla mi naložit můj obchůdek, pak jsme vyrazily pro Markétu a nakonec pro Lucku. Markéta s Luckou dokonce napekly a tak jsme byly dobře zásobené:-). Cesta probíhala v příjemném duchu, všechny jsme se těšily, jen Šárka byla lehce na rozpacích, na žádném srazu totiž ještě nebyla a tak nevěděla do čeho, že jede:). Cestou jsme trošku bloudily, ale až úplně na konci a po chvíli jsme se ocitly zase na správné cestě a před sedmou jsme dorazily do areálu Satalice.


Dostalo se nám vřelého a milého přivítání a protože nás brzy čekala večeře, šly jsme se honem ubytovat. Večeře probíhala ve veselém duchu, měly jsme přípitek i dobré jídlo a hlavně výbornou společnost - už jsme začaly řešit spoustu věcí, například špatné telefonní číslo, cestu, organizaci, nadcházející pobyt a samozřejmě novinky, co budou v obchůdcích a tvoření....

Po večeři jsme měly volnou zábavu, mě ale čekala práce vybalit scrap obchůdek, o který jsem se tentokrát dělila s Dančou - ScrapArt. Byla jsem moc ráda, protože jsem Danču ještě neznala a musím říct, že je to moc prima človíček. Omrkly jsme si zásoby a pořádně probraly materiál od A po Z!:)))). Ještě jsem neměla ani vybaleno a už se na nás vrhaly natěšené ženy, aby ulovily novinky, odcházely nadšené a spokojené, za což jsme byly s Dančou rády.

Pozdě večer jsem si razila cestu skrz okupovanou halu a chodbu, kde si všechny scrap-ženy prohlížely svá alba. Skočila jsem do sprchy, vzala si prášek proti bolesti a těšila se na prohlížení a inspiraci. Musím říct, že prohlížení alb a juchání a obdivování scrapbookových stránek mě moc baví. Je to naprosto dokonalý relax po náročném týdnu a bezmezná studnice inspirace a originálních nápadů! Pokaždé narazím na samé úžasné vychytávky a využítí materiálů, které by mne samotnou ani nenapadly...už proto stojí za to přijet!





...a pak se šlo spát, ty postele byly úžasné, tak dobře jsem se nevyspala několik měsíců!:))), jen ta sprcha mě trošku zlobila:-))).

Ráno snídaně a pak už seznámení s tvořivou skupinou. Tvořila se 30-tková scrapbooková stránka do alba na téma Láska.

A nyní proč grupáč?
Společné, celoskupinové neboli groupen tovřeníčko je bomba, všechny sedí na dosah, takže slyšíte vše, co se kde šustne, o vše se podělíte, okouknete a ještě vám to chválí ze všech stran. Když si nevíte rady, poradí, nabídnou nějakou stužku či razítko, které by se vám hodilo. Prostě vysloveně komunitní záležitost!

Já seděla u prostředního stolu hned zkraje. Naproti mě seděla Vonverka, s kterou jsme měly hooodně podobné nápady nezávisle na sobě:-) /a nebylo to jako ve škole - fakt jsme neopisovaly!, čestný skautský/. Vonver je můj člověk - stejně jako já miluje modrou, takže jsme si půjčovaly různé odstíny modrých barev od Timíka a Ranger a skvěle se doplňovaly....já občas musela odběhnout do obchůdku, takže jsem zase tolik netvořila, ale podmínku, kterou jsme si rozlosovaly (ozdobný roh) jsem splnila.




Markéta, Šárka a moje přihrbená maličkost (pak mě nemají bolet záda!)



Po "třídě" kolovala Scrap Kronika, kam se každá mohla zvěčnit, příště se také zapojím, budu mít již na co vzpomínat!:).

Obídek jsem strávila v příjemné společnosti Helge a Vonver, dala jsem si Ceasar salát a byl výborný, pokud pojedete do Satalic, rozhodně doporučuji:-).

V restauraci i na chodbě si nešlo nevšimnout, že Satalice je "domovem" sparťanské komunity, což mne velmi těšilo, neboť pocházím z rodiny, kde se fandilo jedině Spartě!:))

Nesmím zapomenou na dárečky, které jsme hned ráno objevily každá na svém pracovním místě. Gabreta s Isobelkou měly skvělý nápad na pexeso s tématem scrapbookové stránky, každá jsme dostaly bombovou placku s nápisem ŽIJU SCRAPBOOKEM a oranžový deštník. Nejlepší reakce měla Screbla, juchala a někomu se ji podařilo cvaknout a tak máme naprosto bombovou momentku:






Odpoledne jsme tvořily visačky libovolnou technikou, já použila svou oblíbenou modrou v kombinaci s černým Distress Painem.

Moje visačka tuším pro Sáru (snad jsem si vzpomněla dobře?:-).



V neděli dopoledne jsme si balily a vyklízely pokoje, na mě zbýval sbalit obchůdek a ještě jsme stihly tombolu - každá jsme si vylosovaly číslo a vytáhly si nějaké překvápko z tomboly. Dokonce jsme si připomněly dětské říkanky:-).

Ješě naše výtvory společně vystavené na prádelní šňůře: na první fotografii je obdivuje Helge, na druhé jsem já, Gabreta a Danča:



Všechny naše visačky pohromadě:




Děkuji za zaslané fotografie.....

Mezi nimi byla i tato, kterou jsem prostě musela použít i do svého blogu, naprosto přesně a dokonale vystihuje pohodu a legraci, které jsme tam zažily.

Isobelka v bedně:



A na závěr společné foto venku v satalickém areálu i s oranžovými deštníky:



Těším se, že se s některými z vás opět potkám v dubnu v Satalitích! Stále je volných pár míst, takže pokud máte zájem, napište mne nebo Hance (Gabretě).

Pozvánka na jarní scrapvíkend a další info.

scrapglamour.




Žádné komentáře:

Okomentovat