úterý 18. června 2013

Bakalářské státnice

Nikdy bych nevěřila, že mi nějaké papíry vydrží tak dlouho, ale jednu ze čtvrtek od UHK Gallery z kolekce My Dear Watson jsem využila už na čtvrtou stránku.
Tvorba této stránky začala výběrem fotek z mých bakalářských státnic. K fotkám jsem vybrala květovanou čtvrtku ze starších zásob, který jsem měla už asi dva roky, a pořád se mi k ničemu nehodil… A jelikož hlavní barva této čtvrtky je tmavě šedá, bylo potřeba jí něčím zjemnit a barevně mi s ní ladila právě čtvrtka Niewinna/Innocent z kolekce My Dear Watson od UHK Gallery.

Použitý materiál:
  • bílá čtvrtka
  • čtvrtka niewinna/innocent z kolekce My Dear Watson
  • další vzorovaný papír
  • černá a bílá razítkovací barva
  • písmenka
  • ozdoby – kytičky, peříčko, kytičková stuha, hřebíčky
Základem stránky je bílá čtvrtka. Fotky a papíry jsem nařezala všechny do téhož rozměru, opatinovala jim okraje černou razítkovací barvou, horizontálně je vycentrovala na stránku a posunula trochu k hornímu okraji.
Volné místo dole pod obdélníky jsem vyplnila nadpisem, který je nabarvený perleťovou bílou a černou razítkovací barvou.
Na některé obdélníky jsem nalepila ozdoby – kytičky, černé peříčko, kytičkovou stuhu a hřebíčky.
Do pravého dolního rohu jsem vyrobila shluk ozdob – ze zbytku čtvrtky jsem vystříhala květy, doplnila jsem je kytičkovou stuhou a štítkem s datem.
Levý horní roh jsem vyplnila kolečky vytvořenými ze zbytků obou papírů, kytičkovou stuhou a třpytivými hřebíčky.
Milka

Žádné komentáře:

Okomentovat