úterý 2. dubna 2013

Letní stránka do alba

Tento týden jsem se pustila do několika stránek do alba, které dělám jen z fotek mě a mého přítele, plus našich rodin a kamarádů. Fotky z akcí, focení, rodinné fotky atd. Je tam prostě všechno :)
No a již 3 roky máme fotky z našeho prvního společného focení a já pořád nějak nebyla schopná je dát na stránku a udělat s nimi něco :)
Tento týden jsem se do několika pustila a zde můžete vidět výsledek.


Na stránku jsem použila čistě bílou čtvrtku. V poslední době mi vyhovuje si dodělat pozadí sama podle potřeby a mít ho spíše jednobarevné :)
Na bílou čtvrtku jsem začala přes šablonu tupovat Distress razítkovou barvou ( broken china) šipečky a šablonu na srdíčka jsem si sama vyrobila a tupovala barvou tattared rose. Sem tam je i šedá barva, která mi zůstala ze začátku scrapbookového tvoření. Klasické koupené srdíčko s razítkovací barvou v papírnictví :) Mám jich víc a používám je na "šmrdlání" stránek :)
Tečky jsou udělané Archival inkem a pomocí druhé strany tužky :)


Papíry jsou z kolekce ILS, konkrétně MARINE SUMMER. Jsou krásně letní, připomenou vám dovolenou, léto a sluníčko. Proto jsem si je k fotce vybrala :)
Fotka je tedy podložena těmito papíry, vystříhala jsem si i srdíčka z kolekce, které jsem dozdobila šňůrkou v modro-bílé kombinaci. Na dozdobení jsem také použila písmenka z ILS pásky.


Bílého motýlka jsem našla ve své odkládací krabičce, kam dávám věci, které třeba vytáhnu a pak se mi nehodí, tak je tam odložím :) Modrého motýlka jsem si vystřihla a nalepila pomocí gelových teček na vrch.
Dozdobila jsem pomocí kamínků. Pod fotky také přišly papírové krajkové ubrousky, které jsem kdysi koupila v KIKu za 15kč/50 ks :))


Nápis jsou kartonová písmenka, koupená u některé z holek ve výprodejovém bazárku. Nabarvila jsem je alkoholovým inkoustem Adirondack od Ranger, odstín Red Pepper.

K této stránce určitě přibude ještě jedna, tak se s ní moc ráda pochlubím až bude hotová.
A co vy na to? Máte rádi tento styl? :)

                          MS Design

1 komentář: