úterý 29. ledna 2013

Bilance potřetí - shadow-box Tunisko


Už v mém minulém příspěvku Přímořské Kartágo jste si mohly všimnout, že ne vždy používám fotky, ale scrapuji i pohledy. Scrapovat se dá vše J, jak každá z nás dobře ví. Ráda používám nestandartní prvky na stránky a občas se pěkně zapotím, když nechci, aby to působilo kýčovitě. V tomto má ohromnou výhodu shadow-box. Stejně tak jako většina z nás jsem si jej přivezla domů z kurzu v Liberci, který se konal na jaře 2011 v Liberci. Musím se přiznat, že jsem na něm pracovala na etapy a dodělala jej až v létě 2011..

Některé prvky a ozdoby jsem si udělala již na kurzu, ale většinu až v klidu doma. Celý boxík je v duchu loňské dovolené – Tunisko, moře a Cartage. A převládající barvy jsou tyrkysová a hnědá.

Má první volba padla na papír z kolekce Be Amazing od My Mind´s Eye. V pravém horním rohu papíru je nápis „not all those who wander are lost“, který mě zaujal a udal tak atmosféru celého boxíku. Ihned jsem věděla, co zrovna v totmo okénku bude - ústřižky palubních letenek!




Dále jsem použila dovezené pohledy z Tuniska, nápis je vystřižen také z pohledu, přívěsek Ruku, který má ochraňovat všechny, kteří jej nosí,  tamní písek z pláže v lahvičce, pár „starých“ mincí z fénických dob, starou gázu, kterou mám od Kačabiny /tímto znovu děkuji - výborný nápad/, papír s motivy hodin, který jsem doplnila o rafičky a papír s mapou, který jsem zmuchlala a odistressovala. Dále jsem použila různé výseky a nakonec 3D motýlky.



Na papíry a pohledy jsou použila buď muchlání a Distress inkousty anebo Ničítko na papír od Tima Holtze.

Inkousty jsou použity dva – Vintage Photo a Broken China.



Venku je pěkná kosa, přiznám se bez mučení, že bych se do sluncem rozpáleného Kartága vrátila klidně hned,

glamourka.

Žádné komentáře:

Okomentovat