pátek 14. září 2012

...život není křížovka aneb Lomnická scrapsobota

     ...tuším to bylo v černu, kdy jsme se s holkama slezly na večerní sobotní tvoření a skončily jsme ve 3 ráno, já si scrapla hned dvě stránky a výsledek můžete vidět zde:

     Na této stránce je děda coby učeň. Musím říct, že dědeček byl vyučen hned v několika oborech, byl to moc šikovný a pracovitý chlap a toto by měl být podle mé maminky jeho "první vyučení".
Tahle stránka, ač je jednoduchá, mi dala časově docela zabrat, rozhodla jsem se totiž embossovat, s čímž já se normálně nepiplám, ale Markéta měla naprosto nádherný tyrkysový emboss. pudr a přesně v tom odstínu, v kterém jsem měla stužky i odistressovaný papír (pod fotografií nahoře vlevo), že jsem nemohla odolat. Navíc jsem si tak mohla užít premiéru mého nového razítka od Paperartsy, razítkuje skvěle :-).






Druhá stránka vznikla během poslední hodinky, kdy jsem zase u Markéty viděla naprosto boží razítko křížovky a hned mi bylo jasné, kterou fotku použiji, jaký papír a co k ní napíši:




Na stránce je fotka s mým tátou. Ta koloběžka i jeho výraz jsou naprosto luxusní!
Základ je bílý papír ColorCore, dále použit papír ze sady 6x6 Be Amazing od My Mind´s Eye, razítko křížovka neznámého původu, Inkousty Distess - Broken China a ´a la déšť´ je tuším Walnut Stain. Stužku mám vůhví odkud a nápis je ze dvou sad Markétiných dřevěných razítek :-).

Díky, že "mě" prohlížíte, čtete a komentujete:), Vaše glamourka.






1 komentář:

  1. První stránka je barveně luxusní! Moc se mi líbí. Na druhé obdivuji Tvůj déšť :)

    OdpovědětVymazat