pátek 14. září 2012

.... a máme chiřpku!

     Tak jsem si tak ve volné chvíli, mezi utíráním svého i synova nosu (máme totiž chřipku), nafotila starší stránky a rozhodla se trošku pohnout se svým blogem:-).

     Toto je jedna z mála stránek, kde mám více než jednu fotku:). Můj standart je jedna fotka, vyjímečně dvě fotografie a tady jich mám dokonce neuvěřitelných 5 kousků! Smekám před všemi, kteří dokáží scrapnout několik fotek a ještě k tomu barevných tak, aby to "bylo ono"!

      Stránka vznikla "lehce" podle liftu u mě v klubu na Fleru, který jsem zahlídla letem světem a kdo mě zná, dobře ví, že já se předloh nikdy moc nedržím:)).

     Fotografie zachycují babičku na dovolené se svým mužem - mým dědečkem jak jinak :-) - na dovolené v Jugoslávii. Je to předválečné období, kdy byli ještě bez závazků a tak mohli cestovat. Tehdy se ještě dalo. Prarodiče byli celkem akční a vyráželi na různé výlety, nejen po Čechách, ale i do dalekých krajin...

     Fotil dědeček a tak je na fotkách babička a kulisou jí jsou moře, přístav, loď, tamní nábřeží...krása. A jaká byla babička fešanda, elegantní za všech okolností.




     Papíry jsou ze sady INSPIRATION - Edition 3 od Ursus, některé papíry jsou fakt nádherné. Razítko filmový pásek je od KETy, dneska bych ho poposunula o zrhuba 2 cm směrem doleva a přetiskla jím mapu. No jo no:), ....Ale co.... . Bordura dole ja natisklá razítkem od Michaella Powella. Ty žluté kartičky jsou potisklé sadami razítek Bookprint od DoCrafts. Kulaté výseky jsou vyseknuté z téže sady papírů INSPIRATION. A razítko Cestovní známky je od Aladine.

Snad se líbí, Vaše glamourka :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat