úterý 8. května 2012

Léto v plném proudu

Fotka na této stránce je hodně stará, opravdu hodně. Odhaduji, že tomu chlapci na fotografii bylo kolem šesti, sedmi let. Ten chlapec je můj otec:-). Vlevo pak můj dědeček a vpravo babička - logicky z tátovy strany:-) . Pokud mému taťkovi bylo 6, 7, spadala by tato fotografie do období let 1950, jelikož se můj otec narodil za války, roku 1943.

Detail fotky:




Tato stránka je opět dělaná od píky /vyrůstala jsem v hospůdce a ten žargon sedí!/. Základem byla bílá čtvrtka, kterou jsem si dobarvila Distress Stain a Distress Ink. Poté orazítkovala, doplnila stužkami, otrhanými zbytky papíru a samolepicími kartonovými písmenky z dílničky Tima Holtze. Musím se přiznat, že mě tento styl strašně baví, ještě více cítím, že stránka je jen moje:-).

Celá stránka:


PS: fotky jsou horší kvality:-(, za což se omlouvám, asi budu muset přefotit!

Přeji krásný sváteční volný den! M.

Žádné komentáře:

Okomentovat