sobota 25. února 2012

Domov

Tento týden vznikla nová stránka, kterou jsem pojmenovala Domov. Letos moje první scrapbooková stránka. Ne že bych letos ještě netvořila, ale pár přáníček a zakázky na alba jaksi nejsou pro mě to pravé scrapování:-)


Na fotografii je má babička s dědou z tátovy strany, foceno v Praze, takže se přímo nabízelo použít razítka a filstripsy staré Prahy. Paradoxní je, že razítka i fotky Prahy na filmstripu jsou až od Protinožců!, tedy od australské firmy darkroom door.

Pohled psala má sestra z Prahy a posílala ho do Divišova našim rodičům. Psaní posílala 20. prosince, tedy těsně před vánoci. Text vlevo dole - psaný šikmo, je mé babičky. Krajkou jsem zakryla adresu, ač bývalé restaurace u Beranů, říkala jsem si, že ji ponechám zakrytou a komu byl pohled adresován nezůstane skryt jen tomu, kdo si dá tu práci a podkryje krajku tajemství.

Kovové ozdoby jsem koupila v Praze s Milkou, v den kdy jsme se seznámily, těsně předtím než jsme měly schůzku redakce časopisu Scrapování.

A pečetě, pečetní vosk i pečetidlo jsou od francouzské firmy Aladine, jak jinak:-), jsem nyní tou firmou naprosto uchvácena a toto byla má první zkouška pečetění. A jak pravidelní čtenáři jistě tuší, veškeré zboží Aladine najde u mne na scrapglamour.

Dle mého muže působí stránka nostalgicky, až trošku smutně. Já z ní nemám ten pocit, ač se jedná o téměř zapomenutou minulost, protože ani sestra ani prarodiče již nežijí. Dokonce ani ta zahrada v Praze Podbabě již není stejná a patří úplně jiným majitelům.
      Stránku jsem tvořila s myšlenkou na mé blízké a láskou v srdci, snad je to vidět.

scrapglamour

4 komentáře:

  1. Tak, tak, krásná stránka. Taky mi přijde trochu smutná, ale ve stylu vzpomínání na něco krásného, co už nejde vrátit - tak to mám totiž vždycky já, že mi bývá z těch vzpomínek smutno...

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, děkuju! Moc mě to těší:-).

    OdpovědětVymazat